کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نحوه مصرف برگه زردآلو برای یبوست | طبع قیسی خشک گرم است یا سرد نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طوفان شدید در سیستان آغاز شد (۳ تیرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۰۸۵۰
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
طوفان شدید در سیستان آغاز شد (۳ تیرماه ۱۴۰۲)
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک با شدت بیشتر از امروز شنبه در نیمه شمالی این استان آغاز شد و تا دوشنبه هفته جاری ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی ملاشاهی روز شنبه اظهارداشت: در این مدت سرعت وزش باد به حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که علاوه بر افزایش ذرات معلق در هوای منطقه، کاهش دما را به همراه دارد.

وی ادامه داد: همچنین در زمان طوفان در جاده‌های ارتباطی روستایی و مرزی منطقه سیستان کاهش دید سبب کندی عبور و مرور می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بهتر است در زمان طوفان افراد به ویژه کسانی که دچار بیماری‌های قلبی و تنفسی دارند از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

وی بیان کرد: طی این مدت در مناطق مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان برخی ساعات وزش باد و افزایش غبار پیش بینی می‌شود.

باد‌های موسمی ۱۲۰ روزه از زمان شکل گیری سیستان در شمال سیستان و بلوچستان با این منطقه همزاد بوده و هر سال با آغاز آن در اوایل تابستان مردم منطقه شاهد گرد و غبار و آلودگی هوا بعضا تا چند برابر حد استاندارد نیز هستند.
این باد‌ها اقتضای طبیعت منطقه بوده و وزیدن آن به صورت طبیعی دمای هوا را کاهش می‌دهد، اما به سبب خشک شدن تالاب بین المللی هامون گاه با وزش شدید باد‌های ۱۲۰ روزه دمای هوا در منطقه سیستان تا میزان زیادی افزایش می‌یابد.
سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است. این استان آغاز شد و تا دوشنبه هفته جاری ادامه دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->